tisdag 1 april 2014

Blogg paus...

Ni har säkert märkt att jag inte har skrivit på en stund. Jag har helt enkelt inte orkat. Jag ska uppdatera lite vad som har hänt.

Mina provsvar på mina magproblem kom för en tid sen. Allt var negativt. Det betyder att jag inte har någon tarmsjukdom. Tack och lov! Graviditeten har helt enkelt bara gjort så att jag har en mycket irriterad tarm. Jag lider ännu av diarre och magknip. Inget jag kan göra åt. Bara se till att jag äter "snäll" mat. Vi får hoppas på att när babyn föds försvinner också mina jobbiga symptom. Av allt diarreande är jag ganska kraftlös och känner mig deppad ibland. Men livet går vidare...

Igår var vi på det andra ultraljudet. Allt var bra och babyn motsvarade sina veckor, alltså 20+1. Vi fick även veta könet :) När barnmorskan sa det ville jag bara storgråta. Det blev på något sätt verkligt för mig. Jag har verkligen något i magen och den kommer kanske att överleva!

Vi får en till FLICKA! :)

Känner mig väldigt glad och kanske jag kan börja tro på hela saken nu. YES! :)

Sätter snart ut en bild på min mage :)

Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar