fredag 8 augusti 2014

4 dagar kvar

Idag har jag tvättat hunden och nu håller jag på att tvätta kläder, lakan osv. Fem personer i familjen ger ganska mycket smuts tvätt. Speciellt om någon lider av diarré och det gör stackars lill flickan. Varje morgon får jag byta hennes lakan och idag måste jag även byta spjällskyddet. Tror att det är 3:e dagen idag. Annars mår hon bra. Måste följa med hur det utvecklas.

Den här natten har jag sovit bra. Därför orkar jag hålla på här hemma. Igår sparkade babyn aktivt i magen men vissa dagar sover hon mera. Ibland blir jag super orolig när hon inte rör sig mycket och då håller jag på att trycka och klämma på magen. Har märkt att hon sover mycket på dagen och vaknar ordentligt till kvällen. Tror att jag måste klämma lite på magen igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar