onsdag 24 september 2014

...!

Hur kan man vara så trött!? Min dag tar slut vid ca 17, efter det väntar jag bara att få gå sova. Idag har babyn haft värre magknip igen så att hon inte får ro att sova. Lill flickan har värre trotsålder. Hon lyder inget vad jag säger, hon klättrar på allt och hon ska tömma alla lådor. Om hon inte får vad hon vill får hon ett skrik/gråt attack. Yngre pojken tror att han bor på ett hotell. Plockar aldrig undan efter sig och tycker absolut inte om att städa. Äldre pojken är en kläd och hårfixerad tonårspojke. Han bara talar om sitt hår jämt och ständigt, ska han ha sitt "ananashår" åt höger eller vänster. Mannen jobbar ihjäl sig och är utbränd. Bra att vi ens hinner säga hej till varandra under dagens lopp. Tack gode gud för telefoner :) vårt kommunikations nät. Ja just ja, jag får inte glömma hunden. Hon sitter och stirrar på en dagen lång. Om man går till toaletten så kommer hon utanför dörren och väntar. Om jag går till köket så kommer hon garanterat efter. Hon är där du är, punkt slut.

Jag då. Min lilla energi går till att inte få bröst inflammation. Suck! Jag har typ varannan dag febervärk och värre ont i kroppen. Bröstet är ömt och sjukt. Hög feber har jag inte fått ännu. Lyckas tömma bröstet någorlunda så att febern inte stiger men de onda knölarna i bröstet är nästan omöjliga att få bort. Jo, jag har provat allt (tror jag).

Herregud jag är trött!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar