fredag 28 november 2014

Bajsning i etapper

På morgonen: Kissar snabbt fast jag skulle vilja göra annat också (babyn väntar på skötbordet och lill flickan vill ha välling)

Några timmar senare: Jag bara måste göra nr 2, har ändå hållt mig sen morgonen (flickorna gråter, avslutar nr 2 görandet)

Äldre pojken kommer hem: Fortsätter med nr 2 (äldre pojken frågar efter 5 min att är jag färdig snart...avslutar)

Pappan kommer hem: Fräser lite desperat att får jag äntligen bajsa i fred och han tittar lite undrande på mig (yes, avslutar mitt 10 timmars bajsande)

Ville bara så här uppdatera er med det här :)

2 kommentarer:

  1. http://blogg.loppi.se/hejhejvardag/2014/08/19/lattare-sagt-an-gjort/ tänkte på den här när jag läste, hon har riktigt roliga, träffsäkra teckningar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Super roligt!! :) Har inte läst bloggen förut. Så är det ju!

      Radera