onsdag 12 november 2014

Motivationen - var?

Börjar bli smått så tokig här hemma. Ju mera jag är hemma med barnen desto tröttare blir jag. Flickorna är nästan friska. Vi har varit isolerade här hemma snart i 2 veckor pga flickornas förkylning. Är redan så slut av att inte göra någonting om dagarna (förstås barnpassning). Pratar om att träffa andra barnfamiljer osv. Känns bara svårt att komma iväg nu när jag är super trött. Hur ska jag få igång mig själv igen?

Babyn bajsade någon dag sedan. Förrgår? Kommer inte ihåg. Hon bajsar tydligen 1-2 veckors mellanrum. Skönt är att hon inte lider av att bajsa sällan.

Äldre pojken bakade kanelbullar igår. Mums det var gott. Förra veckan gjorde han american cookies. Han har varje vecka en läxa där han ska baka eller laga något. Godbye dieten! :) Jag kan väl inte säga till pojken att "Nej, tack. Jag vill inte smaka."

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar