tisdag 15 juli 2014

Mina nerver är på hel spänn...

Inatt fick jag sovet bra :) Skönt! Igår var jag så trött, mina nerver var på hel spänn! Tycker att mina nerver är på hel spänn rätt så ofta nuförtiden. Jag blir irriterad lätt och tål inget gnäll från någon. Till den äldre pojken kan jag lätt skrika när han börjar med sina tonårsgnäll. Suck säger jag när vi börjar gräla. Jag har inga krafter att konfrontera hans gnäll. Jag borde läsa en handbok om tonårsbarn. Tycker att ju äldre barnet blir desto svårare blir problemen. Nu är man livrädd att han ska hamna i fel gäng, börja röka och dricka. Lill flickans "problem/svårigheter" är t.ex. att hon inte vill äta, gå på pottan... Låter som en dröm jämfört med den äldre pojkens "problem".

Jag har haft mindre sammandragningar men de som jag har känns mycket mera. De gör ont ibland. Jag har fått mera mensvärk istället. Babyns rumpa är ganska högt nu. Nästan fast vid revbenen. Nästa vecka borde magen sjunka. Hoppas jag får lättare att andas då!

Jag skulle vilja sätta ut mera bilder men jag kan inte göra det via telefonen. Jag måste göra det via datan. Min egen data fungerar inte. Mannens data är alltid upptagen. Jag lovar ändå att snart få ut lite bilder :) Eller vet någon hur man gör det via telefonen? Jag har en ganska ny Nokia telefon. Via iPhone var det så lätt att få bilder men inte via den här. Det finns ingen snabb app på Nokia som det fanns på iPhone. Jag går in i blogger via den riktiga sidan som jag har på datan. Förstår ni vad jag menar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar