måndag 28 juli 2014

Magbild 37+0

Jösses!

3 kommentarer:

  1. Hihi ser lite ut som min, fast min är "högre" trots att barnet sjunkit neråt. Men det är för jag är kort. Fin mage tycker jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag är också ganska kort, bara 160cm. Känns som om min mage faller ner. Fast babyn är inte fixerad ännu. Hon är långt nere men huvudet rör sig ännu. Egentligen spelar det ingen roll för exakt om 2 veckor har jag det planerade kejsarsnittet.

      Hoppas du mår bra! Värmen tar kål på mig!

      Radera
    2. Min är inte heller helt fixerad utan ruckbar. Men det ska ju inte spela någon roll.
      Så skönt med planerat snitt!

      Idag är värmen lite bättre, mycket svalare ute men nu framåt kvällen tycker jag den kom tillbaka. Hoppas det blir lite svalare nu framöver, men det sägs det ju bli.

      Radera