måndag 17 februari 2014

Luften tar slut

Jag är så trött på min mans ex. Känns som om nu är det stop. Jag orkar inte. Mitt tålamod är slut. Fan! Hur kan man vara så elak och känslokall? Jag förstår inte. Kommer aldrig att göra det. Jag hatar henne. Hon stressar oss till vansinne! Vi alla lider pga hennes beteende. Det värsta är att hon tycker att hon har rätt och att det är bara hon och hennes uppfostran som är det bästa. Hon vill ha all kontroll och hon blir tokig om hon inte vet allt vad vi gör osv. Hon tycker att allt vi har är fult och inget duger till henne. Argh!! Hennes son ska bara ha märkeskläder och 130€ jackor! Suck! Hon andas och vaktar oss bakom våra ryggar. Känns som luften tar slut. Vi kvävs. Det här kommer aldrig att ta slut. Kommer hon någonsin att lugna ner sig? Troligtvis inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar