fredag 31 oktober 2014

Familjecafé (öppna förskolan)

Idag var vi på ett familjecafé (öppna förskolan). Det var halloween fest där. Vet inte hur lyckad resan var med 3 timmars sömn men nu är vi åtminstone hemma igen.

Jag har insett att packa skötväskan dagen innan är guld värt. Natten däremot gick inte så bra. Lill flickan vaknade kl 04.00 och efter det sov varken jag, mannen eller lill flickan mera. Jag hade satt väckarklockan på för att hinna i tid till familjecafeet men den behövdes verkligen inte nu.

Ville åka iväg ändå fast natten var ganska jobbig. Lill flickan älskar att leka där. Babyn trivdes inte. Hon ville sova men kunde inte. Hon kan typ bara sova i vagnen och ute bara. Försökte vagga henne och amma turvis. Tillslut somnade hon. Efter det föll jag för sötsakerna som människorna hade hämtat dit :) mums! Kan verkligen inte banta efter 3 timmars nattsömn. Håller min godis dag idag...och kanske imorgon...

Glömde och väga mig idag på morgonen. Gör det imorgon. Vikten har nog sjunkit. Nå, vi ser det imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar