torsdag 2 oktober 2014

Hur kan det vara så sjuttons svårt...

att hitta på ett gemensamt namn till vår söta lilla baby?! Bra att vi inte storgrälar över saken. Vi har bara någon dag på oss att hitta på namnet. Gissa om stressen är stor. Jag har kommit med många namnförslag men min man säger bara nej nej. Han har kommit på ett namn och det tycker jag inte om. Tycker att det är för vanligt. Min man jobbar häcken av sig och är ganska lite hemma. Vi har varken tid eller ork att fundera. Stackars liten får bli namnlös! Fy, vad ska vi göra! Har ni andra haft samma stress?

Nu måste jag börja sova. Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Otettiin aikanaan kalenteri auki ja mies luki nimiä ääneen. Kaikki muut olivat ei..tai no joo, ehkä.. mutta kalenterin sivuilla, loppuvuodesta eräässä kuussa, eräänä päivänä, kumpikin sanoi yhtä aikaa JOO, se otetaan! Se oli kerrasta poikki :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiva idea! :) Me ollaan käyty kaikki nimilistat läpi mitä netissä on (ainakin tuntuu siltä). En tajua miten vaikea tämä asia on! Huh :)

      Radera