måndag 9 december 2013

???!!!

Testdag..
SER NI DET DÄR SVAGA STRECKET TILL VÄNSTER OM KONTROLLSTRECKET??!!
Idag på morgonen: 

Kl 6.30 gjorde jag testet. Kissade i koppen och dippade stickan dit. Väntade några minuter men inget streck kom. Klart negativt. Gick och lade mig på nytt. Kl 7.15 steg jag upp och skulle i duschen. Kikade på nytt på stickan och då såg jag ett svagt streck!!?? Kl 7.30 var strecket kvar. Vad ska jag tro?? Spökstreck?? Gravid?? Är stickan inte "giltig" mera (man ska inte avläsa en sticka efter 30 min)? Mannen tyckte att stickan inte är giltig. Har haft mensvärk igår och idag ganska mycket. 

Resultat: gör ett nytt test om 2 dagar (hoppas jag kan hålla mig tills dess)

2 kommentarer:

  1. Åh, det är ju ett tydligt positivt test, men ja, man ska ju inte läsa av det efter 30 min. Hoppas hoppas hoppas att det är korrekt :) jag tror det faktiskt!
    Tack för ditt pepp och tumhållningen för mig. Det värmer verkligen att bli hejad på.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ja, om det sku vara ett positivt test! Vi hoppas på det bästa för oss båda! :)
      Kram.

      Radera