söndag 15 december 2013

Mensvärken avtar sakta...

Mensvärken har avtagit lite. Känner av det ibland men nog ännu varje dag. Jag blir så orolig när mensvärken kommer. Tänker såklart genast att när kommer blodet...

Mina symptom hittills:

  • Mensvärk
  • Trög mage
  • Mera hungrig
  • Trött
Samma symptom som tidigare, förutom att jag är även trött. Eller är jag mera trött för att jag har sovit sämre? Alltid en analysering. Har svårt att tro att jag är gravid och ännu mindre att graviditeten kommer att hålla hela vägen ut. Försöker därför inte tänka på det här så mycket. Försöker hålla mig sysselsatt hela tiden. Lill flickan och "tonårspojkarna" håller mig nog sysselsatta, haha! :) 


2 kommentarer:

  1. Grattis till er :) blev så glad dagen då du berättade de goda nyheterna och så kunde jag inte kommentera från mobilen, rackarns!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Spännande tider och lång väntan... Väntar på att få mera symptom :) Fast illamåendet är nog inget att hurra för.

      Ha det så bra! :)

      Radera