lördag 7 december 2013

Hur kan tiden gå så långsamt?

Hur kan dagarna snigla sig fram såhär långsamt? Idag är det lördag, imorgon söndag och sen är det måndag och då ska jag göra ett grav test. Om 2 dagar får vi se det verkliga svaret. Då borde svaret synas. Vill se svaret innan mensen kommer. Kan då förbereda mig mentalt i för väg.

Jag har absolut inga symptom. Känner egentligen inte ens av mensvärken, kanske några sekunder då och då. Hopp om graviditet? Ja, det får vi se om 2 dagar...

Usch vad jag har varit negativ den senaste tiden. Kan ju inte vara roligt att läsa om bara negativa saker? Har känt mig lite låst med alla piller och preparat. Kan inte hitta min gyllene väg! Jag har ingen aning om vad som skulle vara bra. Min nära vän Lila har börjat äta Maca igen. Har också börjat fundera på att börja äta det igen. Slutade med det för att det troligtvis höjer på immunförsvaret men det gör ju alla vitaminer. Det är just det här som jag blir tokig på. Vad ska man äta? Vilka piller är bra för att boosta sin fertilitet med? Vad tycker ni? Erfarenheter? 

Kramar från en otålig och en desperat kvinna :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar