tisdag 24 december 2013

God jul

Imorgon eller rättare sagt idag är det julafton. Klockan är 00:04. Äntligen är vi färdiga med all paketering. Fast vi packade igår också så tar det ändå en evighet att slå in allt. Julafton ska vi fira med bara oss. Vår familj. Det var pojkarnas önskemål så det fick bli så :) 

Nya symptom... Jo lite illamående och kväljningar. All matos får mig att spy. Men hungrig är jag nog. Kan bara äta typ sallad och okryddad mat pga min förbannade halsbränna. Om jag inte skulle ha en så stark halsbränna skulle jag må bättre. Äter medicin för det men det hjälper inte nu under graviditeten. Eftersom jag var tvungen att byta ut min normala medicin mot en annan nu under graviditeten. En som är mycket svagare och en som inte hjälper helt och hållet. Måste bara försöka äta rätt hela tiden så hålls den ens lite i styr. Ont i magen har jag då och då men inte hela tiden. Mensvärken har försvunnit. Det är en annan sorts magknip men som tur gör det inte så ont. Om ca 2 veckor är det ultraljud...

Gd jul till er alla! :)

Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar