söndag 6 oktober 2013

Kommentarer

Ligger i sängen och funderar på min blogg. Lill flickan vaknade för en stund sedan och höll på kräkas flera gånger. Upp kom bara slem. Vi var på babysim idag och tror att hon svalde en massa vatten där. Klorvattnet håller väl på att komma ut. Stackars liten! Vågar inte somna själv ännu, vill hålla ett koll på henne en stund till.

Märkte att jag inte har nämnt någonting om kommentarer i min blogg. Ni får väldigt gärna lämna kommentarer på mina inlägg :) Skulle bli väldigt glad för det. Är nyfiken på vad ni tycker om min blogg och mina inlägg? Tvång är det såklart inte. Är även super tacksam för alla som orkar gå in hit och titta eller läsa min blogg. :)

Om ni har förslag på andra bloggar som är värda att läsa så tar jag gärna emot den informationen! :) Skulle gärna vilja hitta nya bra bloggar att läsa. Är ändå ganska ny i bloggvärlden.


Älskar foton av Anne Geddes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar