onsdag 30 oktober 2013

Ovulation

Nu är det ovulationsdags igen :) och att ha sex verkar igen vara så där (o)möjligt. För här är vi förkylda igen (utom jag såklart). Lill flickan har dragit på sig världens förkylning igen, stackaren! Hon hann vara frisk nästan i en hel vecka och pang så kom snoret tillbaka. Äldsta pojken har hemsk hosta och har svårt att somna. Bara den yngre pojken har världens bästa sovtalanger :)

Började på dag 10 att äta baby Aspirin och Prednisolon. Får se om det har någon inverkan alls. Om mensen kommer så tänker jag höja på Prednisolon dosen vid nästa ovulation. 

Fick idag ett ganska starkt sträck på ovulationsstickan. Förra månaden fick jag ett starkare sträck men ska testa imorgon igen.

Dag 16
Nu väntar jag och min man på att alla ska gå och sova och att alla sover djupt ;)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack :) Vi ska försöka. Svårt när den andra är sjuk och den andra inte. Jag tycks alltid ha ovulation på de bästa dagarna :)

      Radera