tisdag 19 november 2013

Bajs accident

Trötta och utmattade sitter vi i bussen och är på väg hem från ett familjecafé. Dagen började bra. Kl tio över nio bussen rymdes vi inte med i för där var redan 2 barnvagnar. Vi kom försent till familjecafét 25 minuter. Våra bussar åker till stan 3 gånger i timmen. Det är inte så roligt att missa en buss för det regnar och "stormar" ute.

Frös som en idiot nästan hela tiden på familjecafét. Lill flickan trivdes nog väldigt bra :) Efter lunchen började jag känna en äcklig lukt. Tänkte att det var jag som luktade så där skit illa. Det var inte jag utan lill flickan. Såg att hon hade bajs som hade trängt ut från hennes body och byxor. Great! Väl inne på toaletten tog jag av alla hennes kläder, då märkte jag att hon hade bajs ända upp till nacken och övre delen av armarna. Så det var bara att börja tvätta henne. Som reslutat av allt detta hade jag bajs på min tröja och över hela toaletten. Stackars den som stod och köade efter oss... Försökte snabbt städa undan efter oss. Till all ära så tyckte lill flickan att det var dags att kissa på golvet också. Haha! :) 

Ringde till min man efter allt detta och sa att han får hämta oss med bilen. Kände en bajslukt runt omkring oss hela tiden. Nå, väntade på honom ute regnet och snart fick jag ett samtal. Det var min man. Han ville bara säga att han glömt lill flickans bilstol hemma. Fan!

Det var bara att gå till busshållplatsen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar