söndag 3 november 2013

Sammanfattning

Idag är jag på dag 20. Ovulationen är slut, den var på dag 16 igen. Blev 3 gånger sex den här gången också. Den här gången skedde inga märkvärdiga "händelser" :) Mensen borde komma om en och en halv vecka, ungefär den 13-15.11.

Mina symptom hittills:
  • inga

Med lill flickan fick jag 4 dagar efter ovulationen bröstkänningar. Det gjorde ont i brösten och de blev känsliga. Annars har jag aldrig symptom innan mensen. Mensvärk kan jag nog känna av en vecka innan mensen borde komma. Senast då vet jag att jag inte är gravid. Hade nog mensvärk innan jag visste att jag var gravid vid missfall nr 1 men det blev ju missfall...

Piller som jag äter:
  • Prednisolon 15 mg (ska snart börja trappa ner så att jag slutar äta detta när mensen borde komma)
  • Aspirin 50 mg (slutar att äta detta när mensen borde komma)
  • Multitabs för gravida
  • Folsyra 800 microgram + B6 10 mg + B12 3 microgram
  • D-vitamin 100 microgram

Snälla låt spermierna hitta fram!!
http://kodjoworkout.com/wp-content/uploads/2012/09/how-ovulation-works.jpg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar