söndag 10 november 2013

Symptom

Totalt inga!! Imorgon ska jag ta ett grav test på morgonen. Är då på dag 28. Mensen borde komma mellan onsdag och fredag. Är nog bombsäker på att jag inte är gravid. Har haft lite mensvärk nästan varje dag. Det säger ju allt = inte gravid.

De symptom som jag istället har är halsont och ont i kroppen. Wow typ första gången på lääänge. Är nog inte glad men konstigt är det. Det måste bero på att jag har ätit Prednisolon, medicinen har dämpat ner mitt immunförsvar. Yes, glad för att medicinen har inverkat men såklart inte glad att jag håller på att bli sjuk. I normala fall skulle nästan vem som helst ha blivit sjuk av mindre också. Lill flickan har hostat rakt i ansiktet, snorat rakt i munnen etc i några månader redan. Nu är hon förkyld igen! Tredje gången!! Det är verkligen inte roligt.

Nu får vi se om min förkylning bryter ut totalt eller är det bara känningar som går över snart. Märkte att jag inte har tillräckligt med Prednisolon tabletter kvar för nästa månad. Kan tyvärr inte prova mera utan att få ett recept på det o det kommer inte att vara lätt. Men klart och tydligt har Prednisolon inverkat på mig och mitt immunförsvar. Nu får vi bara hoppas på att det kan lyckas utan tabletter! Men vill inte ta någon stress över saken...

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar